banner aktualnosci

W dniach 10 – 12 maja 2017 r. odbyła się długo wyczekiwana wycieczka w Bieszczady, w której udział wzięli uczniowie z klas IIc, IIb i Ib wraz z opiekunami: panią Renatą Czerniak, Dorotą Mąką i Agnieszką Jarosz.
a11

Wyjechaliśmy w środę wcześnie rano do Wetliny. Po południu (po zakwaterowaniu i obiedzie) wyruszyliśmy na szlak turystyczny wiodący na Małą i Wielką Rawkę i z powrotem do Wetliny. Drugiego dnia, po wspólnie przygotowanym śniadaniu, udaliśmy się do Ustrzyk Górnych, a stamtąd szlakiem na urokliwą Tarnicę (1346 m n.p.m.) – najwyższy szczyt polskich Bieszczad. Zakończyliśmy wędrówkę stromym zejściem do Wołosatego, skąd wróciliśmy do schroniska na obiad. Po krótkim odpoczynku przygotowaliśmy integracyjne ognisko. Wspólnym śpiewom i żartom nie było końca…
W piątek rano wykwaterowaliśmy się i wyjechaliśmy do Soliny. Zwiedziliśmy największą zaporę wodną w Polsce, zbiornik retencyjny na rzekach San i Solinka oraz zapoznaliśmy się z pracą hydroelektrowni. Ogromna cementowa budowla o wysokości 82 m wywarła na nas niesamowite wrażenie.
Podczas naszej wyprawy wielkimi sprzymierzeńcami były piękna, słoneczna (choć wietrzna) pogoda i doskonałe humory. Cieszymy się, że mogliśmy tak aktywnie odpoczywać i spędzać czas we wspólnym gronie. Już czekamy na kolejne wyjazdy!